Трудове навчання 8 клас

Усі виконані роботи надсилати у CLASSROOM за кодом wxuw3fo або Тиснути тут



Уроки № 25-30
14, 21 березня, 4, 11, 18, 25 квітня
Проєкт "Виріб із текстильних матеріалів"
Обрати виріб, виконати його, користуючись майстеркласами, з дотриманням правил БЖ

Уроки № 23-24
29 лютого, 7 березня
Міні-проєкт "Подарунок на 8 Березня"
1. Ознайомитись з майстер-класами, обрати виріб, виконати 1-2 на вибір (або власний), з дотриманням правил БЖ при роботі з ножицями та клейовим пістолетом


2. Фото виробу надіслати в класрум





Уроки № 16-22
11, 18, 25 січня, 1, 8, 15, 22 лютого

ПРОЄКТ "Декоративна ваза" 

1. Повторити правила БЖ при роботі з ножицями, голками та шпильками, клейовим пістолетом, гачком.

2. Опрацювати матеріали до уроку:
В'язання повітряної петлі: 

         Декоративна ваза 

                 Виниклі в глибокій старовині судини застосовувалися раніше для       практичних потреб. У них зберігали різні рідини, продукти. Використовувані   перш господарські предмети поступово перетворилися в елемент декору,   який прикрашає інтер'єр багатьох приміщень. В оформленні ваз головне -   не розпис і не матеріал, з якого вони створені (теж важливий факт), а їх   неповторна, оригінальна форма.

        Вази використовують як ємність для розміщення кольорів, але для цих   цілей можна скористатися будь-яким іншим посудиною. Тому її призначення пов'язано з враженням, яке вона справляє на оточуючих, то, як вона   поєднується зі стилем кімнати, або виділяється на загальному тлі,   акцентуючи на собі увагу. Останнім часом багато людей захопилися хенд-   мейд, ця практика дала розвиток предметів, появи нових витончених форм

        Правильно підібраний посудину здатний доповнити встановлені в   нього квіти, або сам може стати прикрасою інтер'єру. Він створить комфорт і  затишок в домі, порадує домочадців, їх гостей. Щоб не помилитися з     вибором, необхідно врахувати певні характеристики, пов'язані з   габаритами, конструкцією, особливостями предмета.

        Важливим параметром є розмір елемента декору. Його ширина   вибирається індивідуально, залежить від уподобань, смаків власника,   також враховується функціональне навантаження. Наприклад, якщо букет   важкий, а вазочка невисока, має вузьке горло, то висока ймовірність того,   що вона перекинеться, або квітам буде тісно, ​​і вони засохнуть. Висота   вибирається залежно від виду вироби. Для великих підлогових конструкцій    її параметр варіюється в межах 40 см - 100 см, в той час як для   встановлюваних на стіл, підвіконня, шафа, достатньо 20 см - 40 см.

        Вазу можна виготовити різними варіантами та із будь яких   матеріалів, навіть бувших у використанні. Головне, щоб цим виробом   могли користуватися.

        Матеріали для вази можуть бути різні: шнур, шпагат, смужки   старої футболки, олівці, ґудзики, серветки, тканина, шкіра, фетр

2. Обрати виріб, переглянувши моделі-аналоги за посиланнями:

Декоративні вази 1

Декоративна ваза 2

Декоративні вази 3

Ваза з джутовими квітами

Переглянути відеоуроки:
З картону і втулки з паперових рушників+техніка пап'є-маше

Зі скляної пляшки та декоративного шнура (можна взяти джут):


З пластикової пляшки, джута + техніка пап'є-маше 



З пляшки з-під шампуня:

Невеличкі скриньки з пластикових пляшок і джуту:




Урок № 10-15
9, 16, 23, 30 листопада, 7, 14 грудня

ПРОЄКТ "Декоративна подушка" 

Знімання мірок. Побудова кресленика. Моделювання виробу. Виготовлення викрійки. Технологія виготовлення виробу. Захист проєкту.
1. Обравши модель виробу, побудувати кресленик у зошиті, змоделювати.  
2. Виготовити викрійку на папері в натуральну величину.
3. Пропоную варіанти дорожніх подушок: 
               А) подушка-кісточка
КРЕСЛЕННЯ ПОДУШКИ
               Б) подушка-бублик







Урок № 9
Друге листопада
Вибір об’єкта проєктування. Планування роботи з виконання проєкту. Моделі-аналоги. Розробка ескізу виробу
1. Прочитати параграф 1, стор. 8-13 підручника Трудове навчання 8 клас
2. Виписати основні поняття.

3. Обрати об'єкт проєктування (декоративну подушку), переглянувши презентацію за Посиланням, відео Види декоративних подушок

Урок №6

Дванадцяте жовтня 

Тема: Торохкальце

Сьогодні ми трохи відволічемося і полякаємо духів 😉, виготовивши торохкальце. Перегляньте майстер-клас:

Уроки №2-7

Чотирнадцяте вересня - дев'ятнадцяте жовтня 

Тема: Творчий проєкт "Декоративна скринька"

1. Переглянути презентації за посиланнями:

1) Творчий проєкт "Скринька"

2) Творчий проєкт "Чарівна скринька"

3) Скринька-книжка

4) Скринька з прищіпок

5) Скринька з коробки з-під взуття

2. Обрати об'єкт проєктування (скриньку) з поданих моделей-аналогів або свій варіант

3. Виконувати виріб з дотриманням правил БЖ та проєктної документації

Урок №1

Сьоме вересня 

Класна робота

Тема: Вступ. Первинний інструктаж з БЖ. Повторення вивченого у 7 класі

1. Законспектувати  та вивчити правила БЖ:

Інструкція
з БЖ під час роботи з тканиною, папером, картоном
I. Загальні положення:
1.1.  До роботи з тканиною допускаються учні, які отримали інструктаж на робочому міст, оволоділи безпечними прийомами праці та засвоїли вимоги даної інструкції.
1.2. Робоче місце треба організувати так, щоб виключити будь-яку можливість одержання травми.
1.3.  Робота несправними інструментами забороняється.
II. Вимоги безпеки перед початком роботи:
2.1.  Одягніть спецодяг, зав'яжіть волосся косинкою чи стрічкою.
2.2.  Приготуйте робоче місце залежно від виду робіт.
2.3.  Перевірте справність інструментів та гостроту ножиць.
III. Вимоги безпеки під час виконання роботи:
3.1.  Під час роботи не слід доторкатися грудьми до краю столу.
3.2.  Не слід сильно нахилятись над столом, сидіти необхідно прямо.
3.3.  Лікті знаходяться на відстані 10 см від столу.
3.4.  Ноги повинні опиратись на перекладину, підставку, так працювати зручніше.
3.5.  Під час проведення ручних робіт із тканиною, папером, картоном  необхідно дотримуватись наступних правил техніки безпеки.
Під час роботи з голками й шпильками:
3.6. Шийте з наперстком. Вушко голки повинно вміщатись у наперсток а гострий кінець виступати з пальців приблизно на чверть довжини голки
3.7.  Не кидайте голку. Не встромляйте її в тканину чи свій одяг.
3.8.  Зберігайте голки і шпильки в певному місці (спеціаль­ній коробочці подушечці тощо) не залишайте їх на робочому місці (столі), ні в якому разі не беріть голки і шпильки в рот.
3.9.  Не використовуйте голку замість шпильки.
3.10. Не використовуйте для шиття іржаві голки.
3.11. Викрійку і тканину прикріплюйте гострими кінцями шпильок у напрямку від себе.
3.12.  При ручному шитті не беріть нитку довше, ніж 80— 90 см.
Під час роботи з ножицями:
3.13. Тримайте ножиці у визначеному місці.
3.14.  Під час роботи уважно слідкуйте за напрямом різця, (леза).
3.15. Під час роботи не тримайте ножиці лезом вгору.
3.16. Не працюйте тупими ножицями.
3.17. Не ріжте ножицями на ходу.

Під час роботи з клейовим пістолетом:
1. Перед включенням перевірити цілісність шнура.       
2. Включати клейовий пістолет в мережу сухими руками.
3. Не торкатися руками нагрітих металевих частин клейового пістолету та до гарячого клею – можливі опіки!
4. Під час роботи ставити клейовий пістолет на спеціальну підставку.
5. При роботі стежити, щоб гарячі частини клейового пістолету не доторкалися електричного шнура.
6. Не залишати клейовий пістолет без нагляду.
7. Після закінчення роботи відключити клейовий пістолет, тримаючись за вилку, не смикати за шнур.
8. Використовуйте клейовий пістолет тільки під наглядом вчителя (дорослого).

IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
4.1. Інструменти та пристрої скласти у спеціально відведене місце.
4.3. Прибрати своє робоче місце.

2. Згадати технології, які використовували у 7 класі.

3. Перевірити себе, виконавши тест за посиланням ТЕСТ



































































Урок №2
РОЗДІЛ. Основи матеріалознавства. 
Тема. Штучні текстильні волокна. Властивості тканин штучного походження.

1. Користуватися підручником за посиланням  Трудове навчання 8 клас
2. Прочитати §1, виписати у зошит поняття (стор.9-13) та схему (стор. 9).
3. Виконати лабораторно-практичну роботу (стор. 14-16), з дотриманням правил БЖ (стор. 16). Заповнити таблицю на стор. 15-16 
3. Домашнє завдання: вивчити конспект, відповісти на питання на стор. 14 (усно).

Роботи надсилати на CLASSROOM за кодом thv44p4 
або Тиснути тут

Урок №3
РОЗДІЛ. Основи матеріалознавства. 
Тема. Виготовлення штучних і синтетичних волокон і тканин.

1. Користуватися підручником за посиланням  Трудове навчання 8 клас
2. Прочитати §2.
3. Відповісти на питання на стор. 16 (усно). 
3. Домашнє завдання: 
1. Знайдіть удома вироби, виготовлені з тканин хімічного походження.
2. Зробіть дослідження, чому саме їх придбали.
3. Визначте, які з властивостей хімічних волокон у цих виробах корисні, а які можуть мати негативний вплив.
4. Висновки запишіть у зошит. 
Роботи надсилати на CLASSROOM за кодом thv44p4 
або Тиснути тут

Урок №4
Двадцять третє вересня
Класна робота
Проєкт 1: Килимок на стілець (6 год)
Вибір та обґрунтування теми проєкту. Планування роботи з виконання проєкту. Добір матеріалів для виготовлення виробу, визначення їх кількості. 
1. Спланувати власну проєктну діяльність (виконати поетапний план роботи над виробом) 
2. Переглянути відео В'язання по колу
3. Домашнє завдання: згадати елементи в'язання гачком, виконати вправи по в'язанню гачком по колу, дібрати розходний матеріал (матеріал для виготовлення виробу: старі трикотажні футболки або інші вживані речі).

Роботи надсилати на CLASSROOM за кодом thv44p4 
або Тиснути тут

Урок №5
Тридцяте вересня 
Класна робота
Проєкт 1: Килимок на стілець (6 год)
Тема Проєктування моделі виробу. Розробка ескізу виробу. Моделі-аналоги.   Елементи в’язання крючком. Добір схеми в’язання

1. Переглянути презентацію Моделі-аналоги
2. Розробити ескіз власного килимка.
3. Дібрати схему в'язання виробу.
Домашнє завдання: у зошиті виконати ескіз власного килимка.

Роботи надсилати на CLASSROOM за кодом thv44p4 
або Тиснути тут

Уроки №6-7
Сьоме жовтня, чотирнадцяте жовтня
Класна робота
Проєкт 1: Килимок на стілець (6 год)
Тема Виготовлення в'язаного виробу

Завдання:
1. Дотримуючись прийомів роботи з інструментами та правил БЖ, продовжувати виконувати виріб. 
  

Урок № 8
Двадцять перше жовтня 
Захист проєкту
Відповісти на питання тесту за посиланням ТЕСТ

Урок № 9
Четверте листопада
Вибір об’єкта проєктування. Планування роботи з виконання проєкту. Моделі-аналоги. Розробка ескізу виробу
1. Прочитати параграф 1, стор. 174-181 підручника Трудове навчання 8 клас
2. Виписати основні поняття.
3. Обрати об'єкт проєктування (декоративну подушку), переглянувши презентацію за Посиланням, відео Види декоративних подушок

Урок № 10
Одинадцяте листопада
Знімання мірок. Побудова кресленика. Моделювання виробу. Виготовлення викрійки
1. Обравши модель виробу, побудувати кресленик у зошиті, змоделювати.  
2. Виготовити викрійку на папері в натуральну величину.
3. Пропоную варіанти дорожніх подушок:
               А) подушка-кісточка
               Б) подушка-бублик






Урок № 11
Вісімнадцяте листопада
Добір інструментів та обладнання. Добір тканини. Розкрій виробу. Підготовка виробу до пошиву

1. Законспектувати теоретичний матеріал:

Розкроювання – це процес розрізання тканини на деталі відповідної форми та розміру для пошиття виробу.

Деталі з тканини, які отримано під час розкроювання називаються – деталями крою.

- Отже, розкроювання деталей виробу є відповідальним етапом виготовлення. Під час виконання цієї технологічної операції треба чітко дотримуватися певних вимог.

- А саме:

1. Визначають лицьовий та виворітний боки тканини. Обведення шаблонів іграшки виконується на виворітному боці.

2. Визначають напрямок ниток основи. Це необхідно для того, щоб у готовому вигляді виріб не втратив естетичні властивості і форму.

3. Настилання тканини на столі здійснюється двома способами:

          А. «у розгортку», коли тканина розкладена на столі за всією шириною; (для хутра та товстої тканини)

  Б. «у згин» (для парних деталей), коли тканина складена вздовж удвоє, лицьовим боком усередину.

4. Розкладання викрійки на тканину. Розкладають викрійки на тканину з виворітного боку. Спочатку більші за розміром, а потім – дрібніші. Розкладання викрійок виконують економно, щоб відходів було менше.

5. Викрійки деталей виробу приколюють до тканини шпильками, щоб вони не зсовувались. Обводять олівцем по контуру.

6. Відкладання припусків. Від контуру відкладають припуски на шви від 0,5 см до 1 см, проводять другу лінію контуру. Ширина припусків залежіть від того, як тканина осипається на зрізах. Чим легше осипається, тим припуск більше.

7. Розкроювання деталей іграшки. Спочатку вирізаються більші деталі, а потім дрібніші. Розкроювання треба виконувати чітко по лінії другого контуру, з урахуванням припусків. Під час розкроювання тканину не можна піднімати та пересовувати.

8. Під час розкроювання треба уважно виконувати Правила безпечної праці з шпильками та ножицями.


2. Викроїти деталі подушки з дотриманням правил БЖ


Домашнє завдання: вивчити конспект, виконати технологічну операцію розкроювання виробу. 


Урок № 12-15
Двадцять п'яте листопада. Друге, дев'яте, п'ятнадцяте грудня

Пошив виробу

1. Переглянути майстер-класи, виготовити дорожні подушки, використовуючи шов назад голкою, з дотримання правил БЖ!!!





2 семестр

Урок № 17-19
3, 10, 17, 24 лютого

Виготовлення панно з кавових зерен та меленої кави

1. Кава вважається одним з найзнаменитіших напоїв світі, а його запах - найбільш упізнаваним. Сьогодні популярність кавових зерен не тільки у відчутті бадьорості, які вони можуть нам подарувати після прийняття ароматного напою, а й в тому, що з цих маленьких елементів можна зробити незвичайну картину.

Панно або малюнок з кави не тільки прикрасить вашу кімнату, а й стане джерелом незвичайного кавового аромату.

Якщо слідувати інструкції, зробити панно з кави своїми руками дуже просто.
Переходь за посиланням :
Як виготовити панно


Також можна переглянути зразки картин у відео:

2. У зошиті замалюйте ескіз панно, яке будете виготовляти.

Матеріали для виготовлення панно з кави:

- основа для клеєння зерен кави ;

- кавові зерна;

- мелену каву;

- рамка;

- клей;

- картон;

- скотч;

- пензлик;

- гарний настрій))


















3.Виготовлення панно або створення малюнка з кави

  • Виготовити виріб.

  • Дайте відповіді на запитання та запишіть їх у зошит:

  • - Чи отримала ти виріб, який запланувала?

  • - Щоб ти змінила у виробі, якби виготовляла його ще раз?

  • - Що для тебе виявилось найскладнішим у виконанні проекту?

Третє березня
Класна робота

Тема уроку: Подарунок до 8 Березня

Любі дівчатка, ми трохи відволічемося та зробимо подарунок для мам, бабусь, сестричок та й для себе також. 
Ви можете обрати будь-яку техніку виконання, виходячи з ваших можливостей, наявного матеріалу та вподобань. 
Я пропоную створити віночки (можна виконати його у формі вісімочки) або букетики з кольорового паперу. 
Також можна зробити підставку під гаряче або грілку для чашки. 
Або пригостити рідних смаколиками, приготованими власноруч.
Усі відеоуроки та посилання на майстер-класи дивіться нижче.
Впевнена, що у цей непростий час страви чи вироби, виконані з любов'ю, почастують або прикрасять ваш дім та створять святковий настрій!!!
УСІ РОБОТИ ВИКОНУВАТИ З ДОТРИМАННЯМ ПРАВИЛ БЖ!!!!!
Смачні тістечка:


Для тих, хто худне, такі з випіканням:
Або такі, без випікання:

І вироби з паперу:






Домашнє завдання: виконати подарунок, фото надіслати у CLASSROOM за кодом wxuw3fo або Тиснути тут або на пошту viktoriyachoni@gmail.com

Урок № 22

10 березня

Виготовлення м'якої іграшки

1. Переглянути презентацію за посиланням М'яка іграшка
2. Обрати виріб для виготовлення. Зразки виробів (але можна свій):

Урок № 23

17 березня

Виготовлення м'якої іграшки. Конструкторський етап

1. Виконати викрійки обраного  виробу на папері.
2. Дібрати матеріали та інструменти для виготовлення виробу

Урок № 24-26

24, 31 березня, 7 квітня

Виготовлення м'якої іграшки. Технологічний етап

1. Повторити правила БЖ (дивись урок №1)
2. Повторити правила розкроювання виробу:




   3. Розкроїти деталі виробу, дотримуючись правил БЖ та економного розходу матеріалу

   4. Повторити шви, які використовуються при виготовленні іграшки:


5. Зшити деталі іграшки.

Домашнє завдання: фото етапів роботи надсилати у класрум

Урок № 31

5 травня

Види зачісок

1. Переглянути презентацію за посиланням Зачіска - краса і стиль, що створює дизайнер

2. Виконайте практичну роботу:
- якщо у вас довге волосся, за допомогою резинки зафіксуйте його ззаду
- підійдіть до дзеркала та обведіть свій контур обличчя
- відповідно до малюнка визначте свій тип обличчя
- замалюйте в зошиті свій тип обличчя
- доберіть зачіску відповідно до форми свого обличчя та намалюйте в зошиті
- фото роботи надішліть у класрум

3. Підказка: перегляньте презентацію за посиланням Моя зачіска

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.