Добрий день, дорогі мої учні! Я вітаю всіх з початком нового, зовсім незвичного для нас, навчального року.
Вам буде дуже складно навчатись, бо додалось багато незнайомих учителів, ще й уроки проходитимуть не в класі. Але я впевнена, що у нас усе вийде!
Успіхів!
Двадцять восьме травня Класна роботаТема: Міні-проєкт "Технологія побутової діяльності"
1. Опрацювати відеопрезентацію
2. Виконати конспект3. Домашнє завдання: знати конспект
Двадцять перше травня Класна роботаТема: Міні-проєкт "Танграм"Опрацювати презентацію за посиланням ТАНГРАМ, скласти власні картинки
Чотирнадцяте травня Класна роботаТема: Міні-проєкт "Браслет або закладка у техніці куміхімо"
Сьоме травня Класна роботаТема: Види гарячих напоїв
1. Опрацювати презентацію за посиланням Гарячі напої2. Законспектувати: види напоїв, вимоги до якості приготування.
Тема: Страви з яєць
1. Опрацювати презентацію за посиланням Страви з яєць2. Законспектувати: види яєць, основні страви, час приготування, терміни зберігання
Домашнє завдання: вивчити конспект, приготувати гарячий напій та страву з яєць (на вибір)
Тридцяте квітня Класна роботаТема: Великодній віночок
Двадцять третє квітня Класна роботаТема: Великодній заєць (кролик)1. Переглянути відео "Звідки прискакав Великодній кролик?"2. Переглянути порядок роботи над виробом за посиланням Великодній заєць3. Виконати виріб за зразком або знайдений самостійно.4. Фото роботи надісати в класрум
Шістнадцяте квітня Класна роботаТема: Технологія приготування бутербродів
1. Переглянути презентацію за посиланням Види бутербродів 2. Законспектувати. 3. Правила БЖ при кулінарних роботах:- - при роботі з ножем тримати ніж лезом від себе;
- - при нарізанні пальці тримати на відстані від леза ножа;
- - передавати ніж один одному тільки ручкою від себе;
- - консервні банки відкривати спеціальним ключем;
- - дотримуватися обережності при роботі з ручними тертками;
- - нарізку харчових продуктів виконувати на обробній дошці.
Домашнє завдання: вивчити конспект, приготувати відкритий бутерброд, фото надіслати у класрум.
- - при роботі з ножем тримати ніж лезом від себе;
- - при нарізанні пальці тримати на відстані від леза ножа;
- - передавати ніж один одному тільки ручкою від себе;
- - консервні банки відкривати спеціальним ключем;
- - дотримуватися обережності при роботі з ручними тертками;
- - нарізку харчових продуктів виконувати на обробній дошці.
Друге, дев'яте квітня Класна роботаТема: Культура споживання їжі. Правила поведінки за столом. Правила складання серветок.
1. Опрацювати презентацію за посиланням Культура споживання їжі2. Законспектувати: основні поняття, види посуду, порядок сервірування та подачі страв.3. Переглянути майстер-класи зі складання серветок.
4. Опрацювати правила сервірування столу до сніданку
5. Переглянути правила поведінки за столомДомашнє завдання: вивчити конспект, скласти серветки трьома способами на вибір (можна обрати свої), сервірувати стіл до сніданку. Фото робіт надіслати у CLASSROOM
УРОКИ № 49-50, 51-52
Дванадцяте, дев'ятнадцяте березня
Класна робота
Класна робота
Тема уроку: Виготовлення гольниці-капелюшка
Двадцять сьоме лютого, п'яте березня Класна роботаТема: Міні-проєкт "Подарунок для матусі"1. Виконати кошик на свято 8 Березня, дотримуючись правил БЖ при роботі з ножицями
2. Виконати листівку, переглянувши відео за посиланням, дотримуючись правил БЖ при роботі з ножицями
УРОКИ № 39-44 ІНЖЕНЕРНИЙ ТИЖДЕНЬ
Дев'яте, шістнадцяте, двадцять третє, тридцяте січня Класна роботаТема: Проєкт "М’яка іграшка"
Пройти квест "Правила безпечної праці" (повторення)
1. Опрацювати інформаційні картки, виконати конспект:
Переглянути навчальне відео:
1. Законспектувати теоретичний матеріал:Розкроювання – це процес розрізання тканини на деталі відповідної форми та розміру для пошиття виробу.
Деталі з тканини, які отримано під час розкроювання називаються – деталями крою.
- Отже, розкроювання деталей виробу є відповідальним етапом виготовлення. Під час виконання цієї технологічної операції треба чітко дотримуватися певних вимог.
- А саме:
1. Визначають лицьовий та виворітний боки тканини. Обведення шаблонів іграшки виконується на виворітному боці.
2. Визначають напрямок ниток основи. Це необхідно для того, щоб у готовому вигляді виріб не втратив естетичні властивості і форму.
3. Настилання тканини на столі здійснюється двома способами:
А. «у розгортку», коли тканина розкладена на столі за всією шириною; (для хутра та товстої тканини)
Б. «у згин» (для парних деталей), коли тканина складена вздовж удвоє, лицьовим боком усередину.
4. Розкладання викрійки на тканину. Розкладають викрійки на тканину з виворітного боку. Спочатку більші за розміром, а потім – дрібніші. Розкладання викрійок виконують економно, щоб відходів було менше.
5. Викрійки деталей виробу приколюють до тканини шпильками, щоб вони не зсовувались. Обводять олівцем по контуру.
6. Відкладання припусків. Від контуру відкладають припуски на шви від 0,5 см до 1 см, проводять другу лінію контуру. Ширина припусків залежіть від того, як тканина осипається на зрізах. Чим легше осипається, тим припуск більше.
7. Розкроювання деталей іграшки. Спочатку вирізаються більші деталі, а потім дрібніші. Розкроювання треба виконувати чітко по лінії другого контуру, з урахуванням припусків. Під час розкроювання тканину не можна піднімати та пересовувати.
8. Під час розкроювання треба уважно виконувати Правила безпечної праці з шпильками та ножицями.
Майже всі матеріали у вас вже є. Ось вам і домашнє завдання.
Погляньте навколо, пошукайте гарненько, попитайте маму й бабусю, і ви побачите, скільки різних матеріалів для роботи можна знайти у вашій домівці. Це всякі клаптики — залишки тканин і хутра — та старі речі: непотрібна зимова шапка, комір від потертого маминого пальта. Він хоч і виношений, але з нього ще можна повирізати непогані шматочки. А саме пальто? Це теж чудовий матеріал для іграшок. А батьків фетровий капелюх? Дарма, що він побитий міллю — почистивши і випрасувавши, його цілком можна пустити в діло. А сестриччині рожеві повзунки? З них вийдуть гарненькі голівки для ляльок.
Бачите, як багато потрібних речей ви одразу ж розшукали. Тільки це ще не все. Перш ніж узяти їх в роботу, треба трохи потрудитися: як слід все почистити або випрати, випрасувати, розчесати.
Штучне хутро легко переться й розчісується. Фетровий капелюх треба розрізати на три-чотири частини і випрасувати через вологу тканину, а пальто чи інший одяг розпороти, почистити чи випрати деталі і також старанно випрасувати.
Розкроювання – це процес розрізання тканини на деталі відповідної форми та розміру для пошиття виробу.
Деталі з тканини, які отримано під час розкроювання називаються – деталями крою.
- Отже, розкроювання деталей виробу є відповідальним етапом виготовлення. Під час виконання цієї технологічної операції треба чітко дотримуватися певних вимог.
- А саме:
1. Визначають лицьовий та виворітний боки тканини. Обведення шаблонів іграшки виконується на виворітному боці.
2. Визначають напрямок ниток основи. Це необхідно для того, щоб у готовому вигляді виріб не втратив естетичні властивості і форму.
3. Настилання тканини на столі здійснюється двома способами:
А. «у розгортку», коли тканина розкладена на столі за всією шириною; (для хутра та товстої тканини)
Б. «у згин» (для парних деталей), коли тканина складена вздовж удвоє, лицьовим боком усередину.
4. Розкладання викрійки на тканину. Розкладають викрійки на тканину з виворітного боку. Спочатку більші за розміром, а потім – дрібніші. Розкладання викрійок виконують економно, щоб відходів було менше.
5. Викрійки деталей виробу приколюють до тканини шпильками, щоб вони не зсовувались. Обводять олівцем по контуру.
6. Відкладання припусків. Від контуру відкладають припуски на шви від 0,5 см до 1 см, проводять другу лінію контуру. Ширина припусків залежіть від того, як тканина осипається на зрізах. Чим легше осипається, тим припуск більше.
7. Розкроювання деталей іграшки. Спочатку вирізаються більші деталі, а потім дрібніші. Розкроювання треба виконувати чітко по лінії другого контуру, з урахуванням припусків. Під час розкроювання тканину не можна піднімати та пересовувати.
8. Під час розкроювання треба уважно виконувати Правила безпечної праці з шпильками та ножицями.
Майже всі матеріали у вас вже є. Ось вам і домашнє завдання.
Погляньте навколо, пошукайте гарненько, попитайте маму й бабусю, і ви побачите, скільки різних матеріалів для роботи можна знайти у вашій домівці. Це всякі клаптики — залишки тканин і хутра — та старі речі: непотрібна зимова шапка, комір від потертого маминого пальта. Він хоч і виношений, але з нього ще можна повирізати непогані шматочки. А саме пальто? Це теж чудовий матеріал для іграшок. А батьків фетровий капелюх? Дарма, що він побитий міллю — почистивши і випрасувавши, його цілком можна пустити в діло. А сестриччині рожеві повзунки? З них вийдуть гарненькі голівки для ляльок.
Бачите, як багато потрібних речей ви одразу ж розшукали. Тільки це ще не все. Перш ніж узяти їх в роботу, треба трохи потрудитися: як слід все почистити або випрати, випрасувати, розчесати.
Штучне хутро легко переться й розчісується. Фетровий капелюх треба розрізати на три-чотири частини і випрасувати через вологу тканину, а пальто чи інший одяг розпороти, почистити чи випрати деталі і також старанно випрасувати.
П'яте, дванадцяте, дев'ятнадцяте грудня Класна роботаТема: Виготовлення новорічного
виробу.
1. Перегляньте відео "Традиції святкування Нового року в різних країнах" 2. Давним-давно під Новий рік люди задобрювали духів ялинки печивом та яблуками. Але сьогодні вибагливих лісових богів такими гостинцями не здивуєш. Тому створювати будемо найнезвичайнішу поробку у світі! Матеріал візьмемо найпростіший - папір, але виріб буде чарівним! Треба буде переглянути майстер-класи та обрати прикрасу до душі.
Обов'язково дотримуйтесь правил БЖ при роботі з ножицями!!!
Це занадто просто:
Мені сподобались прикраси №1, 3, 4, 5, 6, 8, 9
Виконати 2-3 прикраси, які сподобались. Фото роботи надіслати в CLASSROOM за кодом 4srduax або Тиснути тут або на пошту viktoriyachoni@gmail.com
Це занадто просто:
Тема уроку: Виготовлення новорічного віночка
І наостанок треба прикрасити яскравим віночком вхідні двері, щоб від самого порога починався святковий настрій!!!
Або зайти за посиланням Вінки з паперу. Там дуже багато цікавих ідей.
Двадцять перше, двадцять восьме листопада Класна роботаТема: Лялька "Зерновушка"1. Виконати тренувальні вправи шва "уперед голкою":
2. Переглянути відеоурок "Лялька-зерновушка"3. Користуючись матеріалами відеоуроків, з дотриманням правил БЖ при роботі з ножицями та голками, виготовити ляльку.
УРОК № 19-20
Чотирнадцяте листопада Класна робота Тема уроку: Шляхи пошуку необхідних
матеріалів. Орієнтовна вартість матеріалів
та майбутнього виробу. Виготовлення шаблонів та елементів виробу. Виготовлення виробу.
Технологічна картка
Виготовлення ляльки – мотанки«Пеленанки»
№ з/п | Послідовність операцій | Зображення |
1. | Беремо полотно розміром 25х25 см.В середину кладемо скручений в кружельце поролон, вату чи шматок тканини. Обмотуємо знизу, формуючи «голову» | |
2. | Беремо основну тканину розміром 15х15 см. Згинаємо тканину по діагоналі. В результаті утворилася хустка | |
3. | Одягаємо хустку на голівку, обмотуємо знизу | |
4. | Підгортаємо залишки тканини, міцно обмотуємо, формуємо статуру | |
5. | Загортаємо ляльку в тканину-пеленку. Перев’язуємо її стрічечкою. | |
6. | Лялька готова. Зовнішнім виглядом нагадує немовля. Від цього і назва «Пеленанка» |
Домашнє завдання: виготовити ляльку-пеленанку, дотримуючись правил БЖ при роботі з ножицями (дивись на блозі сторінку Безпека життєдіяльності).
УРОК № 17-18
Сьоме листопада
Класна робота
Класна робота
Тема уроку: Вибір та обґрунтування об’єкта проектування. Види ляльки-мотанки. Планування роботи з виконання проекту. Моделі-аналоги. Проектування форми методом фантазування (біоформ). Графічне зображення виробу.
2. Переглянути майстер-клас з виготовлення нитяної ляльки-мотанки
Домашнє завдання: виготовити ляльку-мотанку з ниток, дотримуючись правил БЖ при роботі з ножицями (дивись на блозі сторінку Безпека життєдіяльності).
Тема уроку: Види декоративно-ужиткового мистецтва. Український колорит у власному житлі
Тема уроку: Види оздоблень. Вимоги до готового виробу. Остаточна обробка виробу. Захист проєкту
https://www.youtube.com/watch?v=4mXHL8xPsCk
2. Обрати малюнок, пренести його на картон (з екрану гаджета на папір, а потім продавити на картон, або з дитячих розмальовок). Можна намалювати самостійно.
3. Виготовити малюнок пластиліном, користуючись матеріалами відеоуроку.
4. Фото готового виробу надіслати у CLASSROOM
Тема уроку: Раціональне використання матеріалів. Поняття про деталь. Поняття про масштаб. Виготовлення (ліплення) виробу.
1. Опрацювати презентації за посиланнями (переглянути, виписати основні поняття)
2. Переглянути майстер-клас з виготовлення пластилінової мозаїки за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=8FTnz7v6rWA
3. Обрати малюнок , пренести його на картон (з екрану гаджета на папір, а потім продавити на картон, або з дитячих розмальовок)
4. Виготовити пластилінову мозаїку, користуючись матеріалами відеоуроку .
УРОК № 9-10
Тема уроку: Вибір та обґрунтування теми проєкту. Основи технології ліплення. Моделі-аналоги. Використання біоформ у створенні виробів аплікації.
Остаточна обробка виробу. Захист проєкту
План роботи
1. 1. Переглянути навчальне відео:
Усі виконані роботи надсилати у CLASSROOM
Що таке технологія. Основні види технологічної діяльності у побуті. Ознайомлення з правилами внутрішнього розпорядку та правилами БЖ.
План роботи
1. 1. Переглянути відео Вступ до технології
3. 3. Прочитати
матеріал підручника (сторінки додаються).
Вибір та обґрунтування теми проєкту. Поняття про проєктування. Методи проєктування: метод фантазування. Етапи проєктування. Послідовність роботи над проєктом.
План роботи
1. 1. Переглянути відео Проєктування.
Усі виконані роботи надсилати у CLASSROOM
УРОК №5-6
Тема уроку: Моделі-аналоги. Поняття про деталь. Поняття про масштаб.
УРОК № 7-8
Тема уроку: Основи матеріалознавства. Розмічання виробу. План роботи
1. Опрацювати параграф 6-7 підручника ТЕХНОЛОГІЇ
2. Виписати поняття.
3. Виписати види конструкційних матеріалів.
Домашнє завдання: вивчити записи у зошиті, виконати розмітку (стор. 31) на окремому листі зошита.
УРОК № 9-10
Тема уроку: Основні етапи виготовлення аплікації. Графічне зображення.
Добір матеріалів, інструментів. Виготовлення аплікації
УРОК № 11-12
Тема уроку: Виготовлення аплікації. Остаточна обробка виробу. Захист проєкту
УРОК № 13-14
Тема уроку: Вибір та обґрунтування теми проєкту. Основи технології ліплення. Моделі-аналоги. Використання біоформ у створенні виробів аплікації.
УРОК № 15-16
Тема уроку: Раціональне використання матеріалів. Поняття про деталь. Поняття про масштаб. Виготовлення (ліплення) виробу.
1. Переглянути майстер-клас з виготовлення пластилінової мозаїки за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=8FTnz7v6rWA
2. Обрати малюнок , пренести його на картон (з екрану гаджета на папір, а потім продавити на картон, або з дитячих розмальовок)
3. Виготовити пластилінову мозаїку, користуючись матеріалами відеоуроку .
4. Фото готового виробу надіслати у CLASSROOM за кодом 4srduax або Тиснути тут
УРОК № 17-18
Тема уроку: Види оздоблень. Вимоги до готового виробу. Остаточна обробка виробу. Захист проєкту
1. Переглянути майстер-клас з виготовлення пластилінографії за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=4mXHL8xPsCk
2. Обрати малюнок, пренести його на картон (з екрану гаджета на папір, а потім продавити на картон, або з дитячих розмальовок). Можна намалювати самостійно.
3. Виготовити малюнок пластиліном, користуючись матеріалами відеоуроку.
4. Фото готового виробу надіслати у CLASSROOM за кодом 4srduax або Тиснути тут
УРОК № 19-20
Тема уроку: Види декоративно-ужиткового
мистецтва.
Український колорит у
власному житлі.
1. Опрацювати параграф 14 підручника ТЕХНОЛОГІЇ,
2. Переглянути презентацію за посиланням Види декоративно-ужиткового мистецтва (до творчого завдання)
3. Виписати види мистецтв у стовпчик.
4. Підготувати матеріали для виготовлення ляльки-мотанки.
УРОК № 21-22
Сімнадцяте листопада
Класна робота
Класна робота
Тема уроку: Вибір та обґрунтування об’єкта проектування. Види ляльки-мотанки. Планування роботи з виконання проекту. Моделі-аналоги. Проектування форми методом фантазування (біоформ). Графічне зображення виробу.
2. Переглянути майстер-клас з виготовлення нитяної ляльки-мотанки
Домашнє завдання: виготовити ляльку-мотанку з ниток, дотримуючись правил БЖ при роботі з ножицями (дивись на блозі сторінку Безпека життєдіяльності).
УРОК № 23-24
Двадцять четверте листопада
Класна робота
Класна робота
Тема уроку: Шляхи пошуку необхідних матеріалів. Орієнтовна вартість матеріалів та майбутнього виробу. Виготовлення шаблонів та елементів виробу. Виготовлення виробу.
Технологічна картка
Виготовлення ляльки –
мотанки«Пеленанки»
№ з/п |
Послідовність операцій |
Зображення |
1. |
Беремо полотно розміром 25х25 см.В середину кладемо скручений в кружельце
поролон, вату чи шматок тканини. Обмотуємо знизу, формуючи «голову» |
|
2. |
Беремо основну тканину розміром 15х15 см. Згинаємо тканину по діагоналі. В результаті утворилася хустка |
|
3. |
Одягаємо хустку на
голівку, обмотуємо знизу |
|
4. |
Підгортаємо
залишки тканини, міцно обмотуємо,
формуємо статуру |
|
5. |
Загортаємо ляльку в тканину-пеленку. Перев’язуємо її
стрічечкою. |
|
6. |
Лялька готова. Зовнішнім виглядом нагадує немовля. Від
цього і назва «Пеленанка» |
Домашнє завдання: виготовити ляльку-пеленанку, дотримуючись правил БЖ при роботі з ножицями (дивись на блозі сторінку Безпека життєдіяльності).
УРОК № 25-26
Перше грудня
Класна робота
Класна робота
Тема уроку: Виготовлення виробу.
1. Переглянути майстер-класи з виготовлення ляльки-мотанки дівчинки:
УРОК № 27-28
Восьме грудня
Класна робота
Класна робота
Тема уроку: Виготовлення новорічної прикраси.
Давним-давно під Новий рік люди задобрювали духів ялинки печивом та яблуками. Але сьогодні вибагливих лісових богів такими гостинцями не здивуєш. Тому створювати будемо найнезвичайнішу поробку у світі! Матеріал візьмемо найпростіший - папір, але виріб буде чарівним! Треба буде переглянути майстер-класи та обрати прикрасу до душі.
Це занадто просто:
УРОК № 29-30
П'ятнадцяте грудня
Класна робота
Класна робота
Тема уроку: Виготовлення новорічного віночка
УРОК № 31-32
Двадцять друге грудня
Класна робота
Класна робота
Тема уроку: Остаточна обробка, оздоблення виробу, економічні розрахунки. Захист проєкту.
2 семестр
УРОК № 33-34
Друге лютого
Класна робота
Класна робота
Тема уроку: Технологія приготування бутербродів
1. Переглянути презентацію за посиланням Види бутербродів 2. Законспектувати. 3. Правила БЖ при кулінарних роботах:- - при роботі з ножем тримати ніж лезом від себе;
- - при нарізанні пальці тримати на відстані від леза ножа;
- - передавати ніж один одному тільки ручкою від себе;
- - консервні банки відкривати спеціальним ключем;
- - дотримуватися обережності при роботі з ручними тертками;
- - нарізку харчових продуктів виконувати на обробній дошці.
Домашнє завдання: вивчити конспект, приготувати відкритий бутерброд, фото надіслати у класрум.
УРОК № 35-36
- - при роботі з ножем тримати ніж лезом від себе;
- - при нарізанні пальці тримати на відстані від леза ножа;
- - передавати ніж один одному тільки ручкою від себе;
- - консервні банки відкривати спеціальним ключем;
- - дотримуватися обережності при роботі з ручними тертками;
- - нарізку харчових продуктів виконувати на обробній дошці.
Дев'яте лютого
Класна робота
Класна робота
Тема уроку: Виготовлення валентинки
Незабаром свято всіх закоханих - День Святого Валентина. І ми трохи відволічемося від приготування їжі та порадуємо своїх близьких символом цього свята - валентинками.
Ви можете їх зробити у будь-якій техніці, з використанням матеріалів, які є в наявності.
Єдине, є дві умови: це повинен бути виріб на рівні 5 класу, та зроблений він має бути з любов'ю!
Зразки та майстер-класи за посиланнями:
Домашнє завдання: виготовити валентинку.
УРОК № 37-38
Шістнадцяте лютого
Класна робота
Класна робота
УРОК № 39-40
Двадцять третє лютого
Класна робота
Класна робота
УРОК № 41-42
Друге березня
Класна робота
Класна робота
Тема уроку: Подарунок до 8 Березня
УРОК № 43-44
Дев'яте березня
Класна робота
Класна робота
Тема уроку: Вибір та обґрунтування проєкту. Основи технології виготовлення м’якої іграшки
УРОК № 45-46
Шістнадцяте березня
Класна робота
Класна робота
Тема уроку: Добір конструкційних матеріалів, інструментів та пристосувань.
Тема уроку: Виготовлення шаблонів. Розкроювання деталей. Дотримання правил безпечної праці під час виконання проєкту
4. Розкроїти виріб, дотримуючись правил розкрою та правил БЖ при роботі з голками, булавками та ножицями
УРОК № 47-48
Двадцять третє березня
Класна робота
Класна робота
Тема уроку: Виготовлення м'якої іграшки (підготовка)
УРОК № 49-50
Тридцяте березня
Класна робота
Класна робота
Тема уроку: Виготовлення м'якої іграшки
УРОК № 51-52
Шосте квітня
Класна робота
Класна робота
Тема уроку: Виготовлення виробу до Вербної неділі
УРОК № 53-54
Тринадцяте квітня
Класна робота
Класна робота
Тема уроку: Виготовлення виробу до Великодня
УРОКИ № 55-56, 57-58, 59-60
Двадцяте, двадцять сьоме квітня, четверте травня
Класна робота
Класна робота
Тема уроку: Виготовлення гольниці-капелюшка
УРОКИ № 61-62
Одинадцяте травня
Класна робота
Класна робота
Тема уроку: Міні-проєкт "Браслет або закладка у техніці куміхімо"
УРОКИ № 65-66
Одинадцяте травня
Класна робота
Класна робота
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.