Технології 6 клас



Усі виконані роботи надсилати у CLASSROOM за кодом 4srduax або Тиснути тут

 Урок 1

 Законспектувати  та вивчити правила БЖ:

Інструкція
з БЖ під час роботи з тканиною, папером, картоном
I. Загальні положення:
1.1.  До роботи з тканиною допускаються учні, які отримали інструктаж на робочому міст, оволоділи безпечними прийомами праці та засвоїли вимоги даної інструкції.
1.2. Робоче місце треба організувати так, щоб виключити будь-яку можливість одержання травми.
1.3.  Робота несправними інструментами забороняється.
II. Вимоги безпеки перед початком роботи:
2.1.  Одягніть спецодяг, зав'яжіть волосся косинкою чи стрічкою.
2.2.  Приготуйте робоче місце залежно від виду робіт.
2.3.  Перевірте справність та гостроту ножиць.
III. Вимоги безпеки під час виконання роботи:
3.1.  Під час роботи не слід доторкатися грудьми до краю столу.
3.2.  Не слід сильно нахилятись над столом, сидіти необхідно прямо.
3.3.  Лікті знаходяться на відстані 10 см від столу.
3.4.  Ноги повинні опиратись на перекладину, підставку, так працювати зручніше.
3.5.  Під час проведення ручних робіт із тканиною, папером, картоном  необхідно дотримуватись наступних правил техніки безпеки.
Під час роботи з голками й шпильками:
3.6. Шийте з наперстком. Вушко голки повинно вміщатись у наперсток а гострий кінець виступати з пальців приблизно на чверть довжини голки
3.7.  Не кидайте голку. Не встромляйте її в тканину чи свій одяг.
3.8.  Зберігайте голки і шпильки в певному місці (спеціаль­ній коробочці подушечці тощо) не залишайте їх на робочому місці (столі), ні в якому разі не беріть голки і шпильки в рот.
3.9.  Не використовуйте голку замість шпильки.
3.10. Не використовуйте для шиття іржаві голки.
3.11. Викрійку і тканину прикріплюйте гострими кінцями шпильок у напрямку від себе.
3.12.  При ручному шитті не беріть нитку довше, ніж 80— 90 см.
Під час роботи з ножицями:
3.13. Тримайте ножиці у визначеному місці.
3.14.  Під час роботи уважно слідкуйте за напрямом різця, (леза).
3.15. Під час роботи не тримайте ножиці лезом вгору.
3.16. Не працюйте тупими ножицями.
3.17. Не ріжте ножицями на ходу.
IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
4.1. Ножиці скласти у спеціально відведене місце.
4.3. Прибрати своє робоче місце.

Урок 2

Тема: ДАРИ ОСЕНІ

План уроку

Сьогодні у нас з вами буде незвичайний урок, на якому ми трохи відпочинемо від підручників та зошитів. Пропоную вам зробити цікаву поробку з матеріалів, який подарували нам город та сад.
Ви вірно зрозуміли - поробка буде з овочів та фруктів!
Пропоную вам декілька варіантів, але кожен з вас може обрати виріб на свій смак. Головне, щоб вам було цікаво його робити. Працювати можна і, навіть, потрібно разом з усіма членами сім'ї.  
Оцінку ділити на всіх не буду)))!
Обов'яково дотримуйтесь правил БЖ, які ви записали і вивчили на минулому уроці.
Фото робіт надсилати на вайбер
Дари осені - посилання із зразками поробок.

Усі виконані роботи надсилати у CLASSROOM за кодом 

Урок 3-4

Тема: Види конструкційних матеріалів. Текстильні матеріали рослинного походження. Бавовняні та льняні волокна і тканини.

План уроку:

1. Переглянути матеріал підручника ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (параграф 1)
2. Виконати конспект (записати основні поняття, накреслити схеми ткацьких переплетень)
3. Виконати лабораторно-практичну роботу № 1 (стор. 16), з дотриманням правил БЖ.
4. Виконати макет полотняного переплетення (стор 17).
Домашнє завдання: вивчити конспект.
Усі виконані роботи надсилати у CLASSROOM за кодом fd6fvd3

або Тиснути тут


Урок 5-6

Тема: Властивості текстильних матеріалів.

План уроку:

1. Опрацювати матеріал підручника ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (параграф 2-3).
2. Переглянути відео за посиланням Властивості тканини.
3. Переписати у зошит таблицю на стор 20-21.
4. Виписати поняття з параграфів.
5. Виконати тест за посиланням Тиснути тут.

Домашнє завдання: вивчити конспект та зміст таблиці.
Усі виконані роботи надсилати у CLASSROOM за кодом fd6fvd3 

або Тиснути тут

Урок 7-8

Тема: Вишивка як традиційний вид декоративно-ужиткового мистецтва.

План уроку:

1. Опрацювати матеріал підручника ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (параграф 4-9).
2. Переглянути відео за посиланням Орнамент. Виписати нього поняття орнамент, види орнаментів з прикладами, рапорт, стилізація, композиція, види швів.
3. Переглянути презентацію Інструменти та матеріали, записати у зошит.
4. Переглянути відео за посиланням Закріплення нитки без вузлика
5. Виконати тренувальні вправи на закріплення нитки без вузлика з дотриманням правил БЖ

Домашнє завдання: вивчити конспект, підготувати матеріал для роботи.
Усі виконані роботи надсилати у CLASSROOM за кодом fd6fvd3 

або Тиснути тут

Урок 9-10

Четверте жовтня, шосте жовтня

Тема: Різновиди вишивальних швів. Графічне зображення швів 

План уроку:

1. Переглянути презентацію за посиланням Початкові шви 
2. Виконати графічні зображення початкових швів.
3. Виконати тренувальні вправи початковими швами з дотриманням правил БЖ

Домашнє завдання: вивчити конспект , обрати візерунок для вишивання.
Усі виконані роботи надсилати у CLASSROOM за кодом fd6fvd3 

або Тиснути тут

Урок 11-12

Одинадцяте жовтня, тринадцяте жовтня

Тема: Виготовлення вишитого виробу

План уроку:

Вишивати серветку обраними швами з дотриманням правил БЖ.

Урок 13-14

Вісімнадцяте жовтня, двадцяте жовтня

Тема: Оздоблення вишитого виробу. Захист проєкту

Закінчити виготовлення виробу.
Виконати тест за посиланням ТИСНУТИ ТУТ
 

Об'єкт проєктної діяльності: Закладка для книги.

І. Організаційно - підготовчий етап - 01.11, 03.11 2022

ІІ. Конструкторський етап - 08.11, 10.11. 2022

ІІІ. Технологічний етап (виготовляємо виріб) - 15.11, 17.11.2022

ІV. Заключний етап - 22.11, 24.11.2022

Урок 15-16

Перше листопада, третє листопада
Класна робота
Тема уроку: Вибір та обґрунтування об'єкта проєктування (виду закладки для книги). Планування роботи з виконання проєкту. Проєктування форми методом фантазування. Графічне зображення.



Книжкові закладки давно живуть серед сторінок книжок. Перші закладки з’явилися ще у ХІІІ столітті. Виготовлялися вони із шкіри та оксамиту, а пізніше їх стали виготовляти із тканини та цупкого паперу. Яких тільки закладок не було: вишиті, шовкові, із портретами королів та королев, із різноманітною символікою.

Основне призначення закладки полягало в тому, щоб якомога швидше знайти потрібну сторінку та сприяти кращому збереженню книги. Вже з часів рукописної книги закладка виконувала і естетичну функцію. Майстри часто продумували дизайн закладки у відповідності з переплетенням книги.

  Збиральництво закладок для книг - один з найрідкісніших видів колекціонування.

Про це свідчить такий приклад. У виданій В 1992 році Адресній книзі колекціонерів» містяться оголошення і адреси більше шести тисяч чоловік (за станом на 1.06.1990). Книжкові закладки з них збирав тільки один - житель Запоріжжя Іван Олексійович Виленко.
Є й такі колекціонери - збирачі репродукцій картин, на яких зображені закладки, наприклад: «Бібліотекар» Джузеппе Арчімбольдо, 
«Чотири євангелісти» Якоб Йорданс

Закладка, зроблена своїми руками, може стати чудовим подарунком і супутником будь-якого книголюба!

                                    Я - красива закладка.
                                   Я потрібна вам для порядку.
                                   Дарма сторінки не гортай -
                                  Де закладка, там читай.

  Не обов’язково йти в спеціальний магазин, щоб купити таку річ для улюбленої книжки. Адже можна зробити закладки для книжок власноруч, витративши на це трохи часу і фантазії, але отримавши внаслідок ексклюзивні (неповторні) й красиві вироби. Їх можна зробити у вигляді великих скріпок, казкових істот, фруктів або овочів, музичних інструментів, стрічок із кумедними шаржами, долоньок тощо. Варіантів безліч, а який з них до душі вам - обирайте.

  Дуже часто в якості закладки для книжки ми використовуємо календарик, етикетку від одягу або шматочок серветки. Це дуже незручно тому, що таки закладки випадають та мають недуже естетичний вигляд. 
Розгляньте моделі-аналоги.




                                       
















  Завдання:
 1. Намалювати в зошиті ескіз майбутньої закладки.
 2. Дібрати матеріали та інструменти для виготовлення закладки. Записати в зошиті, які вам знадобляться матеріали та інструменти для виконання цього виробу.
 3. З картону зробити викрійки, дотримуючись правил безпечної роботи з ножицями.
  Зразки викрійок



Правила безпечної роботи ножицями


Усі виконані роботи надсилати у CLASSROOM за кодом fd6fvd3 або Тиснути тут

Урок 17-18

Восьме листопада, десяте листопада
Класна робота
Тема уроку: Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення виробу. Побудова викрійки виробу. Розкрій виробу

1. Розглянути типи ліній
2. Ознайомитись з поняттям масштабу.

Оскільки навколишні предмети не завжди можна зобра­зити на аркуші паперу в натуральну величину, застосовують збільшені або зменшені зображення. 
Відношення лінійних розмірів на зображенні до справжніх розмірів предмета називають масштабом. Так, зо­браження у натуральну величину має масштаб М1:1, змен­шене удвічі - М1:2, збільшене вчетверо - М4:1 і т.д. Масштаби зображень визначені державними стандартами. Дозволяється використовувати такі масштаби: масштаби зменшення - М1:2; М1:2,5; М1:4; М1:5; М1:10 та ін.; масштаби збільшення - М2:1; М2,5:1; М4:1; М5:1; М10:1 та ін. Правила нанесення розмірів на кресленні також визна­чені державними стандартами. 
3. Законспектувати типи ліній, поняття і види масштабу.
4. Накреслити викрійку виробу.
5. Законспектувати теоретичний матеріал:

Розкроювання – це процес розрізання тканини на деталі відповідної форми та розміру для пошиття виробу.

Деталі з тканини, які отримано під час розкроювання називаються – деталями крою.

- Отже, розкроювання деталей виробу є відповідальним етапом виготовлення. Під час виконання цієї технологічної операції треба чітко дотримуватися певних вимог.

- А саме:

1. Визначають лицьовий та виворітний боки тканини. Обведення шаблонів іграшки виконується на виворітному боці.

2. Визначають напрямок ниток основи. Це необхідно для того, щоб у готовому вигляді виріб не втратив естетичні властивості і форму.

3. Настилання тканини на столі здійснюється двома способами:

          А. «у розгортку», коли тканина розкладена на столі за всією шириною; (для хутра та товстої тканини)

  Б. «у згин» (для парних деталей), коли тканина складена вздовж удвоє, лицьовим боком усередину.

4. Розкладання викрійки на тканину. Розкладають викрійки на тканину з виворітного боку. Спочатку більші за розміром, а потім – дрібніші. Розкладання викрійок виконують економно, щоб відходів було менше.

5. Викрійки деталей виробу приколюють до тканини шпильками, щоб вони не зсовувались. Обводять олівцем по контуру.

6. Відкладання припусків. Від контуру відкладають припуски на шви від 0,5 см до 1 см, проводять другу лінію контуру. Ширина припусків залежіть від того, як тканина осипається на зрізах. Чим легше осипається, тим припуск більше.

7. Розкроювання деталей іграшки. Спочатку вирізаються більші деталі, а потім дрібніші. Розкроювання треба виконувати чітко по лінії другого контуру, з урахуванням припусків. Під час розкроювання тканину не можна піднімати та пересовувати.

8. Під час розкроювання треба уважно виконувати Правила безпечної праці з шпильками та ножицями.

Домашнє завдання: вивчити конспект, зробити викрійку виробу. 

Урок 19-20

П'ятнадцяте листопада, сімнадцяте листопада
Класна робота

Тема уроку: Виготовлення деталей аплікації для оздоблення деталей закладки
Виконання аплікації для оздоблення деталей виробу

1. Перегляньте майстерклас з виготовлення закладок з фетру.


2. Перегляньте відеоурок з виконання "петельного" шва. 

3. Продовжувати виготовлення закладки з дотриманням правил БЖ.

Усі виконані роботи надсилати у CLASSROOM за кодом fd6fvd3 або Тиснути тут

Урок 21-22

Двадцять друге листопада, двадцять четверте листопада
Класна робота

Тема уроку: Остаточна обробка виробу. Розрахунок орієнтованої вартості витрачених матеріалів на виготовлення виробу. Презентація виготовлених виробів. Захист проєкту

1. Розрахувати собівартість виробу за зразком:
2. Виконати рекламу виробу (для продажу або заохотити до виготовлення). Це може бути текст, вірш, пісня, відеопрезентація тощо.
3. Фото роботи, розрахунок собівартості та рекламу виробу надіслати у CLASSROOM за кодом fd6fvd3 або Тиснути тут


Урок 23-24

Двадцять дев'яте листопада,  перше грудня
Класна робота

Тема уроку: Проєкт "Новорічні прикраси"
1. Ознайомитися з історією виникнення ялинкової іграшки та походженням традиції прикрашати ялинку

2. Переглянути презентацію за посиланням Ялинкова іграшка
3. Міні-проєкт №1 "Новорічна іграшка з фоамірану"
Практична робота
1. Оглянь уважно фото іграшок з фоамірану і дай письмові відповіді на запитання:
- Який із виробів, на твою думку, є найскладнішим для виготовлення?
- Який із виробів, на твою думку, є найлегшим для виготовлення?
Який виріб ти обрала би для виготовлення на уроці трудового навчання?

2. Зроби у зошиті висновок:

- Я обрала за основу виріб під номером ________тому що ________.

- Я думаю, що зможу його виготовити за ________уроків.

3. Банк ідей:

1.

2.

3.

4.

         Усі виконані роботи надсилати у CLASSROOM за кодом fd6fvd3 або Тиснути тут

Урок 25-26, 27-28

Шосте грудня,  восьме грудня. Тринадцяте, п'ятнадцяте грудня
Класна робота

Тема уроку: Проєкт "Новорічні прикраси"
Переглянути майстер-класи, обрати новорічну іграшку, виконати з дотриманням правил БЖ.






Якщо немає можливості придбати фоаміран, або немає клейового пістолету, то можна зробити прикрасу з паперу, переглянувши майстер-класи



Це занадто просто:

Мені сподобались  прикраси №1, 3, 4, 5, 6, 8, 9

У продовження теми новорічного декору: 



Обирайте прикрасу, виконуйте та надсилайте  у CLASSROOM за кодом fd6fvd3 або Тиснути тут
Або ту, яку знайдете самостійно.

Виготовлення новорічного віночка

       І наостанок треба прикрасити яскравим віночком вхідні двері, щоб від самого порога починався святковий настрій!!!






     Ми будемо виготовляти віночок із паперу. Пропоную вам декілька варіантів. Ви оберіть той, який до вподоби. Головне, робити його треба дуже охайно, з дотриманням правил безпеки життєдіяльності та з гарним настроєм!!! Тоді обов'язково все вийде!








       Або зайти за посиланням  Вінки з паперуТам дуже багато цікавих ідей. 

      УРОК № 29-30

 Двадцяте, двадцять третє грудня
 Класна робота

Тема уроку: Остаточна обробка, оздоблення виробу, економічні розрахунки. Захист проєкту.

 1. Оздобити виріб. 
 2. Виконати розрахунок собівартості виробу (одного на вибір) за зразком:
3. Виконати рекламу виробу (для продажу або заохотити до виготовлення). Це може бути текст, вірш, пісня, відеопрезентація тощо. 
Роботу надіслати  у CLASSROOM за кодом fd6fvd3 або Тиснути тут або на пошту viktoriyachoni@gmail.com

2 семестр

       УРОК № 31-32

 Тридцять перше січня, друге лютого
 Класна робота

Тема уроку: Технологія приготування бутербродів

 1. Переглянути презентацію за посиланням Види бутербродів
 2. Законспектувати.
 3. Зразок технологічної карти:


4. Правила БЖ при кулінарних роботах:
  • - при роботі з ножем тримати ніж лезом від себе;
  • - при нарізанні пальці тримати на відстані від леза ножа;
  • - передавати ніж один одному тільки ручкою від себе;
  • - консервні банки відкривати спеціальним ключем;
  • - дотримуватися обережності при роботі з ручними тертками;
  • - нарізку харчових продуктів виконувати на обробній дошці.
Домашнє завдання: виконати технологічну карту приготування закритого або відкритого бутерброду.

        УРОК № 33-34

 Сьоме, дев'яте лютого
 Класна робота

Тема уроку: Виготовлення валентинки

Незабаром свято всіх закоханих - День Святого Валентина. І ми трохи відволічемося від приготування їжі та порадуємо своїх близьких символом цього свята - валентинками.

Ви можете їх зробити у будь-якій техніці, з використанням матеріалів, які є в наявності. Працювати над нею ми будемо 3 уроки: обираємо та обговорюємо, виготовляємо, оздоблюємо.

Єдине, є дві умови: це повинен бути виріб на рівні 6 класу, та зроблений він має бути з любов'ю!

Зразки та майстер-класи за посиланнями:

ВАЛЕНТИНКИ

З фоамірану

З фетру



       УРОК № 35-36

 Чотирнадцяте, шіснадцяте лютого
 Класна робота

Тема уроку: В'язання гачком

1. Опрацювати презентацію за посиланням В'язання гачком
2. Законспектувати: види ниток, будову гачка, види гачків (за матеріалом виготовлення, за товщиною та довжиною).
3. Переглянути навчальне відео 


Домашнє завдання: вивчити конспект, зв'язати 50 см повітряних петель (ланцюжка). Фото надіслати у класрум.

УРОК № 37-38

Двадцять перше, двадцять третє лютого
Класна робота

Тема уроку: В'язання гачком. Умовні позначення. Стовпчик без накиду, півстовпчик. 

1. Переглянути презентацію за посиланням БЖ та умовні позначки
2. Переглянути відеоурок:

стовпчик без накиду, глухий стовпчик


3. Виконати тренувальні вправи з дотриманням правил БЖ
Домашнє завдання: вивчити умовні позначення, зв'язати зразок стовпчиків без накиду, глухих петель.. 
Фото надіслати у класрум.

УРОК № 39-40

Двадцять восьме лютого, друге березня
Класна робота

Тема уроку: Подарунок до 8 Березня

Любі дівчатка, ми трохи відволічемося від в'язання та зробимо подарунок для мам, бабусь, сестричок та й для себе також. 
Ви можете обрати будь-яку техніку виконання, виходячи з ваших можливостей, наявного матеріалу та вподобань. 
Я пропоную створити віночки (можна виконати його у формі вісімочки) або букетики з кольорового паперу. 
Впевнена, що у цей непростий час вироби, виконані з любов'ю, прикрасять ваш дім та створять святковий настрій!!!











Домашнє завдання: виконати подарунок.

УРОК № 41-42

Дев'яте березня
Класна робота

Тема уроку: Стовпчик з одним, двома та трьома накидами. 

1. Переглянути відеоурок:


2. Виконати тренувальні вправи з дотриманням правил БЖ
Домашнє завдання: знати умовні позначення, зв'язати зразки стовпчиків з одним, двома та трьома накидами 
Фото надіслати у класрум.

УРОК № 43-44

Чотирнадцяте, шістнадцяте березня
Класна робота

Тема уроку: В'язання по колу.  

1. Переглянути відеоуроки:
- початок з кільця амігурумі

- початок з повітряних петель


2. Виконати тренувальні вправи з дотриманням правил БЖ
Домашнє завдання: повторити умовні позначення, зв'язати зразок "в'язання по колу".
Фото надіслати у класрум.
УРОК № 45-46

Двадцять перше, двадцять третє березня
Класна робота

Тема уроку: Збільшення та зменшення петель.  

1. Переглянути відеоуроки:

2. Виконати просту іграшку-жабку. (Якщо є досвід в'язання гачком, то можна зробити більш складну іграшку)

Домашнє завдання: повторити умовні позначення, зв'язати маленьку іграшку, з дотримання правил БЖ!!!!
Фото надіслати у класрум.

УРОК № 47-48

Двадцять восьме, тридцяте березня
Класна робота

Тема уроку: Читання схем.  


Домашнє завдання: повторити умовні позначення, зв'язати невелику квіточку за схемою, з дотримання правил БЖ!!!!



Фото надіслати у класрум.


УРОКИ № 49-50, 51-52

Четверте, шосте, одинадцяте, тринадцяте квітня
Класна робота

Тема уроку: Великодній декор

Зайчики, кролики:




А  тепер курчата:


1 частина:

2 частина:


Ще курча (1 частина)
2 частина:

І курчата, і зайчики:

І квіточки у горщику:


Зайчик-нашивка

Зайчик-нашивка – це також цікавий варіант для великодньої вироби. Таким зайчиком можна прикрасити кошик з яйцями або зробити цікаву прикрасу на одяг.

Для майстер-класу будуть потрібні:    нитки будь-якого кольору;    гачок;     намистина.

Починають в’язати з кільця або, так званої, петлі амігурумі. Роблять кільце і набирають повітряну петлю (ВП). Після роблять ще одну ВП. Ряд починають із стовпчика з накидом (СН), обов’язково обв’язують кільце. Таким чином, пров'язують гачком 7 СН.

На 7-му стовпчику необхідно почати робити хвостик, для цього пров'язують 4 ВП і замикають їх знову в 7 стовпчику

Далі, продовжують в’язати гачком в кільце СН, пров'язують їх 8 шт. загалом, має вийти в 1-му ряду 15 стовпчиків. Після тягнуть за вільний кінчик і затягують кільце, повинно вийти замкнуте коло. Виконують сполучну петлю зі стовпчиком початку ряду. Тулуб майбутнього зайця готовий.

Після цього починають в’язати голову зайця, для цього роблять 2 ВП. Після пров'язують 4 СН за обидві стінки петлі попереднього ряду.

Починають вив’язувати вушка. Набирають 10 ВП, замикають їх на початку ряду. Знову набирають 10 ВП і також замикають. Нитку обрізають і затягують.

В’язання гачком зайця практично закінчено, залишається тільки заховати залишок нитки на виворітній стороні і додати намистину, яка буде оком зайчика.

Можна за бажанням зробити відразу декількох зайчиків різних кольорів і створити цікаву великодню композицію.

Загрузка файла (загружено байтов: 130605 из 130605)…

Урок 53-54

Тринадцяте  квітня    
Класна робота

Тема уроку: Великодній виріб

Незабаром Великдень, і хочеться порадувати своїх близьких і себе святковим декором.
Оберіть із запропонованих майстер-класів або щось своє. Фото робіт надішліть у класрум або на пошту
















Найбільше у світі великоднє дерево




Урок 55-56, 57-58

Вісімнадцяте, двадцяте, двадцять п'яте, двадцять сьоме квітня,    
Класна робота

Тема уроку: Міні-проєкт "Оберіг-підкова"


1. Переглянути презентацію за посиланням Українські обереги та символи
2. Виконати оберіг-підкову, користуючись зразком або свій варіант

ОБОВ'ЯЗКОВО З ДОТРИМАННЯМ ПРАВИЛ БЖ!!!



















3. Підкову можна зв'язати і гачком за посиланням ПІДКОВА ГАЧКОМ
4. Можна обрати підкову до вподоби, скориставшись посиланням ПІДКОВИ 1
                                                                                                                               ПІДКОВИ 2

Домашнє завдання: зробити підкову-оберіг. Фото готового виробу надіслати у класрум

Урок 59-60

Друге, четверте травня  
Класна робота

Тема уроку: Міні-проєкт "Восьминіг. Вироби з підручного матеріалу"

Переглянути майстер-клас

Домашнє завдання: виготовити іграшку, дотримуючись правил БЖ

Урок 60-61

Дев'яте, одинадцяте травня  
Класна робота

Тема уроку: Міні-проєкт "Браслет або закладка у техніці куміхімо"

1. Переглянути відеоурок
2. Виготовити виріб. Фото надіслати у класрум

Урок 63-64

Двадцять третє, двадцять п'яте травня  
Класна робота
      
      Тема Зовнішній вигляд волосся і стан здоров'я людини. Типи волосся. Фактори, що впливають на стан волосся

1. Переглянути навчальне відео, виписати класифікацію волосся 


2. Домашнє завдання: визначити свій тип волосся та способи догляду за ним



Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.